0800 609 609 (Po-Pia. 7 - 15)

Pomôžte svojim pacientom

Sme tu pre všetkých, ktorí majú problém s vyzdvihnutím svojich liekov. Sme občianske združenie a zabezpečujeme vyzdvihnutie liekov v lekárni a ich dovoz až domov úplne zadarmo! Službu poskytujeme na území celého Slovenska.

POMÁHAME TÝM, KTORÍ POMOC POTREBUJÚ

Vašim pacientom privezieme všetky lieky až domov

Zabezpečujeme vyzdvihnutie liekov v lekárni a ich dovoz až domov (alebo pokojne aj do práce) úplne zadarmo!

O lieky sa vždy starajú iba farmaceuti s potrebným vzdelaním

Pacientom ušetríme čas aj námahu pri ceste po lieky

Služba je bez záväzkov – lieky si pacienti môžu vyzdvihnúť aj v kamennej lekárni

Pre koho je služba určená

Naozaj pre všetkých. Je jedno, koľko liekov beriete alebo ako často. Naša služba, samozrejme, najviac pomáha chronicky chorým ľuďom, ktorí pravidelne užívajú väčšie množstvo liekov a tým, pre ktorých je ťažké zájsť si po lieky do lekárne, pretože ich zdravotný stav ich obmedzuje, ich lekáreň je ťažko dostupná alebo sa stretávajú s tým, že ich lieky na predpis nie sú v lekárni bežne dostupné. Našu službu využívajú pacienti trpiaci napríklad roztrúsenou sklerózou (skleróza multiplex), vysokým tlakom, cukrovkou, kŕčovými žilami (tzv. varixy), ľudia s astmou aj pacienti s neurologickými ťažkosťami a zhoršenou mobilitou, ale aj pacienti, ktorí netrpia chronickým ochorením, iba v našej službe vidia prínos a jednoduchšiu cestu, ako si zaobstarať potrebné lieky.

Ako to u nás prebieha

Jednoduchá a rýchla registrácia online

Registrácia je bez záväzkov a povinností. Novým členom zavoláme, overíme ich údaje a odpovieme na všetky ich otázky. Registráciu je možné urobiť aj na tel. 0800 609 609.

Novovystavené e-recepty vidíme hneď

Chvíľu po tom, čo pacientovi predpíšete nový recept, zavolá mu farmaceut z jednej zo spolupracujúcich lekární a vysvetlí dávkovanie aj užitie liekov. Tiež sa dohovorí na vyhovujúcom termíne doručenia.

Spoľahlivé doručenie priamo na adresu

Zásielku doručíme na dohodnutú adresu cez kuriéra. Adresa môže byť priamo vášho pacienta alebo jeho príbuzných. Súčasťou zásielky je aj tlačené dispenzačné minimum.

lekárka

Prečo by som mal pacientov registrovať?

Naša služba pacientom vás nič nestojí a nijako neobmedzuje. Z vlastnej skúsenosti vieme, ako je pre niektorých chorých (alebo seniorov) náročné dostať sa do lekárne, najmä ak potrebuje lieky, ktoré nie sú dostupné v každej lekárni. Našim klientom tak pomáhame fyzicky, psychicky a mnohokrát aj finančne, ak musia platiť za dopravu do lekárne. To je bežné pre pacientov, ktorí bývajú v obciach, kde nie je zriadená lekáreň.

Spolupracujete už s nejakou ambulanciou?

Áno, napríklad máme pekný príbeh z obce Farná, kde nás oslovila sestrička z tamojšej ambulancie na základe pozitívnej skúsenosti jedného z pacientov, ktorý je so službou OZ Medicamentum naozaj spokojný a sám vníma možný prínos pre ostatných občanov obce. Vo Farnej nie je dostupná lekáreň a obec svojim občanom lieky zaisťovala prostredníctvom vlastných síl a nákladov. Aj preto sme sa tam stretli s takým pozitívnym ohlasom aj zo strany vedenia obce. Je to krásna ukážka toho, že naša služba pomáha nielen pacientom samotným, ale uľahčuje fungovanie aj samotnej obce a dokáže tak ušetriť čas aj nemalé peniaze. Sestrička rovno sama registruje pacientov priamo v ordinácii. A tí sú za to nesmierne vďační, pretože niektorí z nich by vyplnenie formulára online vlastnými silami nezvládli.

Čo o nás hovoria naši klienti?

 

Ako teda môžem svojim pacientom pomôcť?

Miroslava Rysová

Registrujte ich jednoducho cez formulár na našej stránke. Alebo im o našej službe povedzte a nechajte to na nich. Pokiaľ sa vám naša služba páči, môžeme vám zaslať informatívne letáky pre vás a vašich pacientov. Stačí, ak nám zavoláte na 0905 217 841. Rovnako tak sa môžeme dohodnúť na ďalšej spolupráci – informáciu môžete komunikovať aj na svojich sociálnych sieťach alebo v čakárňach, alebo odborových fórach.

Miroslava Rýsová – dobrovoľníčka občianskeho združenia

Zavolajte mi na 0905 217 841 alebo napíšte na miroslava@medicamentum.sk a ja vám rada odpoviem na všetko, čo potrebujete vedieť.

Často sa nás lekári pýtajú

Kde všade služba funguje a koľko stojí?

Službu dovozu liekov poskytujeme pacientom na celom Slovensku. Ľudia lieky potrebujú, nech už bývajú kdekoľvek. Služba nie je spoplatnená – klient platí len doplatok za liek, ako keby šiel do lekárne. Poskytovať bezplatné vyzdvihnutie liekov pre všetkých pacientov nám dovoľuje financovanie prostredníctvom 2 % daní z príjmov.

Ako rýchlo lieky pacient dostane?

Lieky pacientovi doručíme do 1 – 2 pracovných dní. Termín doručenia je s pacientom vždy vopred dohodnutý a je možné sa dohodnúť aj na konkrétnom termíne doručenia pre prípad, že pacient nie je v určité dni doma.

Zasielate aj opiáty?

Nie, to rozhodne nie. Opiáty a ďalšie lieky, ktorých výdaj je viazaný na občiansky preukaz, nevybavujeme.

Kedy a komu pacient zaplatí doplatok za lieky?

Doplatok za lieky platí pacient kuriérovi pri prebratí zásielky. Ako je už zvykom, je možná platba v hotovosti rovnako ako platobnou kartou.

Musí si pacient lieky vždy nechať doviezť alebo si ich môže vyzdvihnúť sám v lekárni?

Vašich pacientov nijako neobmedzujeme. Ak si chcú alebo potrebujú lieky vyzdvihnúť sami, môžu tak bez akýchkoľvek problémov urobiť. Myšlienkou našej služby je pomáhať, nie obmedzovať.

Doručujete aj lieky, ktoré sa musia uchovávať pri nízkych teplotách?

Áno, to zvládame úplne bez problémov. Tieto lieky sa prepravujú v špeciálnych chladiacich termoboxoch, aby bola zaistená správna teplota skladovania po celý čas prepravy.

Ako zaručíte, že predpísané lieky budete mať k dispozícii a že pacient dostane vždy správny liek?

Vďaka tomu, že spolupracujeme rovno s niekoľkými lekárňami, je dostupnosť liekov dobrá. V prípade, že má nejaký liek výpadok, nedokážeme situáciu ovplyvniť. Samotné lieky riešia iba farmaceuti, ktorí na to majú potrebné vzdelanie. Keďže farmaceuti všetky lieky opakovane kontrolujú a následne sú lieky kontrolované ešte pri balení, nie je zámena možná.

Kto bude zodpovedať za poučenie pacienta o dávkovaní, kontrolu správnosti lieku, interakcií a pod.?

Služba funguje tak, že pri každom recepte farmaceut priamo telefonicky kontaktuje daného pacienta a prebehne proces totožný s procesom v kamennej lekárni – informovanie o interakciách, možnosti náhrad, spôsob užitia. Navyše oproti klasickej lekárni dostáva pacient k svojim liekom fyzický dokument, kde je dávkovanie aj spôsob užitia popísaný, takže pacient odchodom z lekárne informácie nezabudne a má ich stále pri sebe. Za správnosť vydaných liekov zodpovedá farmaceut v lekárni, ktorý komunikuje s pacientom a pripravuje jeho objednávku podľa požiadaviek priamo pacienta.

Kto pacientovi (zväčša seniorovi) vysvetlí, ako má liek užívať?

Platí odpoveď vyššie. Pacient komunikuje priamo s farmaceutom v rámci schválenia objednávky, kde je o všetkom informovaný a dostáva potrebné informácie aj písomne. Pacient má taktiež k dispozícii telefonickú linku na farmaceuta, kde má možnosť si čokoľvek odkonzultovať aj dodatočne.

Lieky pre vašich pacientov bez starostí

Registrujte svojich pacientov a pomôžte im tak k pohodlnejšiemu spôsobu, ako získať potrebnú mediakciu – jednoducho, rýchlo a bez záväzkov.

Registrační formulář #1

Bližšie informácie o spracovaní Vašich osobných údajov nájdete v sekcii Účel spracúvania osobných údajov.